Inför Jul

Så var motivationen tillbaka! Det har hänt en del det senaste.

1. Chilli har äntligen hittat hem, han blev glad när han såg mig men hade ingen tanke på att följa med mig.
2. Det är jul i min lägenhet!
3. Har julbakat: Lussekatter, Pepparmintstänger, kakemenn, Pepparkakor och knäck.
4. Följer två julkalendrar. Tjuvarnas jul och nisse kampen!
5. Har fått mina julklappar hemifrån - Race Marin mössa+ vantar, vitt med boll på toppen (Y)
6. Har börjat skriva duggor och tycker att det är tokkul!




Vi går längs den mörka asfalten och följer den steg för steg. Han följer vid min sida och tittar upp på mig. Jag ser hans vita långa ansikte, hans kolsvarta nos och de vackra ögonen. Ansiktsuttrycket är focuserat, han är konsentrearad på mig och det slår mig... Han kan gå långt, hur långt som hällst. Det är upp till mig att leda han rätt, men han gan gå långt - hur långt som hällst!'


// Värmlandsligan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0