Tentamen nr 3 och en himlans massa tur!

Idag var det dags för tenta nr 3 och den här perioden har ja varit nå så fruktansvärt skoltrött och jag har plågat mig igenom stycken och perioder som annars är mina favoriter. Klart att det någon gång skulle slå mig också, så mycket energi jag lagt ner på skolan och ibland känns det så hopplöst, ibland önskar jag mig ett jobb, så att jag slapp tänka på det när jag kom hem på kvällen. Bara själva tanken på att syssla med någonting som bara ä just när man är där, så man inte behöver känna sig pressad för tentor och inlämningar.
Men det kommer en vacker dag det med :)

Idag när jag var på pressbyrån hände det en märklig sak! Jag skulle plocka ut In Flames biljetterna till min födelsedag, nojig och nervig som vanligt, lämnar jag fram lappen där jag noga skrivit ner allt som behövdes. Killen på pressbyrån kollade på lappen och gick bort till apparaten utan någon anmärkningsvärd reaktion. Åh så hör jag en smått förvånad röst - In Flames? Tre biljetter till In Flames? Så ändras tonen i rösten en aning - Får jag följa med?
Min reaktin -he he he he he xD
Pinsam tysdnad.
- Nehdå, jag jobbar nog ändå..

Hahaha :D - det gjorde min dag! Så synd att Daniel ska få biljetten i julklapp så att jag inte kan berätta det för honom!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0