Tentor, stadga, slalom och sök!

Japp här sitter jag i mitt fina stora, vita vardagsrumm. Väggarna är cremfärgade med små detaljer och det pyttelilla soffan är aldeles vit av hundhår. På parkettgolvet ligger en damsugare så lägligt och solen lyser in på mitt ansikte. Detta har på det stora hela varit en helt fantastik vecka! Först fick jag veta att in flames spelar på min födelsedag och några sekunder senare fick jag panik ifall jag inte skulle få biljetter. Nästa dag fick jag min tenta och den med ett vg! - NÖJD TJEJ! Torsdag kväll köpte jag biljetter till in flames på nöjes och sedan la jag massa blonderingemedel i min älsklings hår. Det kalaset slutade med att han var aldeles vithårig. Igår var jag effektiv till tusen, gick upp toktidigt och skrev alla frågor till nästa tenta som är på onsdag, jag betalade alla räkningar, tog en långpromenad i skogen med sandra, åkte in till stan och köpte vin och tillsist blev min älskling äntligen silvrig i håret (Y)


Nu när hela världen tycks skaffa barn eller gifta sig kan man inte låta bli att kiga på klänninar lite, vist är den vacker? :)

 

Jag har en liten tanke på att börja träna sök, att testa i alla fall. Jag tror att Pino skulle tycka att det var tok,tok,tok kul och jag, ja jag gillar kaffe! Jag har börjat bygga ut stagdan och träna med fler störningar. Så som utomhus, vid löfbergs lila är toppen (Y). Sen kan han faktiskt gå slalom mellan mina ben och det mina vänner, det är jag stolt över - framför allt för att han måste huka sig för att komma under, min stora, stora klump!

 

 

nej,, nu tillbaka till 15,16,17 och 1800- talen! Bland ett virrvar av prostituerade, revolutioner, racism, erövringar och kvinnosyner. ( jag sköms över mitt namn - jag är döpt efter den förste "ras biologen" på jorden och den jäveln, han var svensk dessutom)

 

 

// Linnéa och Pinan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0