Free-shaping och annat intressant.

Jag har lite funderingar, igentligen skulle jag vilja spela in mina träningar med Pino och sedan lägga ut dem här, det hade varit bra för mig att se vad jag gör för fel och det hade varit kul med feedback. Därför ska jag nog försöka lista ut hur man lyckas med det projektet - he he he, jag som är så teknisk av mig.

Pratade med mamma igår, hon har blod hemma så nästa gång jag åker dit, ska vi testa att lägga ett viltspår och om det går lika bra som bruksspåret så ska vi anmäla till anlagsprov (Y). Skönt att han är skottfast, det innebär att vi kan köra på ett öppet spår nästan med en gång. Tur att mamma fortfarande har kvar en del gammla kontakter och att hon har koll på läget. Minns fortfarande första gången jag var med på ett anlagsprov - med Äsch, ååh Äsch. Han var en fin hund han, min läromästare.


Bild: Benedicte Lervik



Det här med Moderaterna, vi pratade lite om det häromdagen och vi finner det lika skrattretande bäggetvå. Folk som blir förvånade över vad de vill få igenom, att de vill höja pansionsåldern, minska lärarna och så vidare. Jo, jag tycker att det är hysteriskt kul faktiskt, för det är ju precis vad partiet står för- Är folk i allmänhet så dumma att de röstar på ett parti utan att veta vad de står för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0