Blubb!

Ops! sa jag när jag lyckades tilllaga flintasteken i micron ist för att tina den, tur för mig att jag inte äger en egen micro. Lagar mat i mammas hus, till mig ante å älsklingen. Pino springer ute, han lämnar pinnar på trappan oc ikväll ska vi koppla av i bastun och badkaret - allt för att inte ha några nerver i morgon när det blir pinans första tävling. Spänd är jag, men helt säker på att han floppar - men så är det så svårt att se att den stora hunden faktsikt bara är 8 månader.

Följer mitt hjärta, steg för steg och en bit längs vägen har jag kommit. Ge mig två steg till och allt blir som ja önskar. Men det är ingen ide att ta ut segern i förskott, fast ingen kan ju hindra en från att drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0